Digitaal Strategische Planning

JAYJAYS zorgt voor onderbouwde digitala strategische planning voor bedrijven. De basis van dergelijk plan bestaat uit een analyse van de online markt en een analyse van de sterktes en zwaktes van het bedrijf.

De online marktanalyse bestaat uit:

  • een analyse van de marktopportuniteiten in de sector van het betreffende bedrijf
  • een analyse van het online zoekgedrag in die markt (mede-bepalend voor doelgroep bepaling)
  • een analyse van de online (advertentie-)concurrentie
  • een analyse van de online concurrentie
  • een uittekening van de online customer journey
  • een overzicht van de digitale kanalen waarmee het bedrijf haar doelgroep kan bereiken

Het resultaat is:

  • een digitaal marketing plan op maat van het bedrijf en haar doelgroep
  • een overzicht van geschikte digitale automatisatie tools
  • een schatting van de marketing kosten
  • een schatting van de ROI (het rendement op de investering)

 

Meer items
Digitaal Strategische Planning

Digitaal Strategische Planning

Deel met je vrienden:
Meer items